با بیست سال

با بیست سال

اهواز/
معاون فني و درآمد سازمان تامين اجتماعي شرايط بازنشستگي خبرنگاران، دبيران، سردبيران و مديران ادارات خبري را تشريح کرد.
کد خبر: ۴۶۳۲۶۴۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۵