ممنوعیت عکاسی و کوهنوردی

ممنوعیت عکاسی و کوهنوردی

به دلیل شروع فصل زایش حیات وحش در زیستگاه‌های استان مجوز عکاسی و کوهنوردی در پارک ملی بمو تا نیمه خرداد صادر نمی‌شود و صرفا بازدید از موزه برای مسافران و گردشگران آزاد خواهد بود.
کد خبر: ۸۰۹۱۷۸۸    تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۹