سازمان منع سلاح های شیمایی

سازمان منع سلاح های شیمایی

جمهوری اسلامی ایران در بیست و ششمین کنفرانس سالانه کشور‌های عضو کنوانسیون سلاح‌های شیمیایی برای یک دوره ۲ ساله به عضویت شورای اجرایی این سازمان درآمد.
کد خبر: ۷۹۸۲۵۲۳    تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۸