تراپ خروجی

تراپ خروجی

خوزستان/
مهندس ارشد واحد تعميرات خط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان گفت : تراپ ارسال خروجي خط ۳۰ اينچ مركز انتقال نفت شهيد زنگنه (سبزاب) به منظور انجام عمليات پيگراني اصلاح و مجدد مورد بهره برداري قرار گرفت .
کد خبر: ۴۴۹۱۰۲۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۹