باشگاه خبرنگاران جوان - دونالد ترامپ شنبه شب به وقت محلی در شبکه اجتماعی تروث سوشال خود با تایید نقض آتش بس و تجاوز به ایران گفت:«هواگردهای ایالات متحده لحظاتی پیش انبارهای موشکی و پهپادی ایران و همچنین سایتهای راداری ساحلی را به دلیل نقض دوباره توافق آتشبس هدف قرار دادند!»
رئیس جمهوری آمریکا با تکرار لفاظی ها و زیاده خواهی های واشنگتن مدعی شد: «احتمال بسیاری وجود دارد که آنها هرگز درس نگیرند! ممکن است زمانی برسد که دیگر نتوانیم [با آنها] معقول باشیم و مجبور شویم کاری را که با موفقیت آغاز کردهایم بهصورت نظامی کامل کنیم. اگر چنین شود، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت!»
واقعا اگر حتی یک مورد در تمام تاریخ پیدا کردن که امریکا متعهد به تعهداتش بوده بیان کنن.
این وحشی فقط با زبان زور سر جاش نشونده میشه و نه هیچ تفاهم و توافقی