دونالد ترامپ، رئیس دولت تروریستی آمریکا بار دیگر با نقض مجدد تفاهمنامه حمله تجاوزکارانه این رژیم به خاک ایران را تائید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - دونالد ترامپ شنبه شب به وقت محلی در شبکه اجتماعی تروث سوشال خود با تایید نقض آتش بس و تجاوز به ایران گفت:«هواگردهای ایالات متحده لحظاتی پیش انبارهای موشکی و پهپادی ایران و همچنین سایت‌های راداری ساحلی را به دلیل نقض دوباره توافق آتش‌بس هدف قرار دادند!»

رئیس جمهوری آمریکا با تکرار لفاظی ها و زیاده خواهی های واشنگتن مدعی شد: «احتمال بسیاری وجود دارد که آن‌ها هرگز درس نگیرند! ممکن است زمانی برسد که دیگر نتوانیم [با آنها] معقول باشیم و مجبور شویم کاری را که با موفقیت آغاز کرده‌ایم به‌صورت نظامی کامل کنیم. اگر چنین شود، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت!»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۰۷ تير ۱۴۰۵
آخه این امریگا در طول تاریخ کی به تعهداتش پایبند بوده که مذاکره کننده های ما خیال کردن میشه با این خوک کله زرد به توافق و تفاهمی برسن.
واقعا اگر حتی یک مورد در تمام تاریخ پیدا کردن که امریکا متعهد به تعهداتش بوده بیان کنن.
این وحشی فقط با زبان زور سر جاش نشونده میشه و نه هیچ تفاهم و توافقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۹ ۰۷ تير ۱۴۰۵
گرگ همیشه گرگه... نباید توقع اهلی شدن ازش داشت. هر لحظه برمیگرده و دستت رو گاز میگیره
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۳:۴۴ ۰۷ تير ۱۴۰۵
امان امان امان از از دست خطای محاسباتی مسولان
آخرین اخبار