مدیر عامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: براساس آمار از ابتدای فصل برداشت ۴ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ آزاده محبی -  علیقلی ایمانی مدیر عامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: براساس آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون حدود ۴ میلیون تن گندم با ارزش ۲۰۰ همت از کشاورزان خریداری شده است. 

وی از پرداخت  ۵۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان معادل ۴۰ درصد از مطالبات گندمکاران خبر داد و افزود: از ۱۶ خرداد کشاورزان دریافتی از سوی دولت بابت گندم تحویلی خود نداشته‌اند.

ایمانی ادامه داد: علی رغم وعده وزیر جهاد و پیگیری های مکرر تاکنون پرداخت مطالبات به جایی نرسیده است.

ایمانی با بیان اینکه طبق قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل مطالبات کشاورزان باید پرداخت شود، گفت: تاخیر در پرداخت مطالبات چالش های متعددی برای کشاورزان ایجاد کرده به طوریکه در ساعات مختلف شبانه‌روز بانک‌های عامل بابت سررسید وام‌ با کشاورز با خانواده و ضامن تماس می گیرند که این امر منجر به ناراحتی کشاورزان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۰:۴۲ ۰۶ تير ۱۴۰۵
خدا لعنتتون کنه مردم خودشون کم بدبختی دارن که شما هم پول گندم هاشون نمیدید.چه گناهی کردن این مردم
آخرین اخبار