بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی‌دانم مردم چه گناهی کردند. فقط امیدوارم که امروز صعود کنیم و حالشان خوب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ سجاد هدایت پور - رامین رضاییان پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و مصر گفت: چه می‌توانم بگویم؟ بدشانسی یک بار، دو بار، سه بار، چهار بار، پنج بار می تواند باشد. نمی‌دانم مردم چه گناهی کردند. فقط امیدوارم که امروز صعود کنیم و حالشان خوب شود. مردم ما ارزش خیلی بیشتر از این حرف‌ها را دارند.

وی افزود: جان کندیم. اصلاً مهم نبود امروز بمیریم یا هر اتفاقی بیفتد؛ فقط دلمان می‌خواست مردممان شاد شوند. نزدیک سه ماه است می‌جنگیم، بدون هیچ توقعی. هیچ چیزی از هیچ‌کسی نخواستیم. تک تک این بازیکن‌ها خیلی باشرف هستند. فقط به عشق مردم این‌جوری تلاش کردند و دویدند. نمی‌دانم چرا دلشان شاد نمی‌شود.

بهترین بازیکن دیدار ایران و مصر با چشمانی گریان تاکید کرد: فقط امیدوارم صعود کنیم. فقط امیدوارم.  فوتبال را به این خوبی بازی کردیم، نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. مردم ایران، ما خیلی دوستتان داریم. فقط می‌توانم بگم ببخشید. همه بچه‌ها شرمنده‌ایم. خیلی خوب فوتبال بازی کردیم.

رضاییان اضافه کرد: امیدوارم شما که لایق بهترین‌ها هستید در این دنیا، به حقتان برسید امیدوارم ما هم صعود کنیم و بتوانیم ذره‌ای دلتان را شاد کنیم. خیلی، خیلی مخلصیم.

وی تاکید کرد: تا آخرین لحظه خیلی فشار آوردیم. اصلاً من نه، همه بچه‌ها از جان و دل تلاش کردند و فشار گذاشتند. ما سزاوار بردن بودیم امروز. دیدید که وقتی آفساید را گفت، بچه‌های مصر چه‌جوری خوشحالی می‌کردند؟ از ته قلبشون؛ انگار ما را برده بودند. به بچه‌ها و کادر فنی‌مان تبریک می‌گویم. لیاقت‌شان خیلی بیشتر بود. ما ایرانی‌ها هیچ چیزی کم نداریم. امیدوارم که صعود کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
مهدی نجفی
۲۱:۲۷ ۰۶ تير ۱۴۰۵
دمت گرم آقا رامین..... دم پدر رامین گرم با تربیت این چنین اولادی..... کاش مسئولین از رامین یاد بگیرند تا واسه خوشحال شدن مردم کاری انجام بدهند....کاش نماینده ها یاد بگیرند که فقط به فکر خودشون نباشند و بنزین روی آتش جنگ نریزند و راضی به ادامه جنگ و بدبختی مردم نباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناصز
۲۱:۲۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
سعود نکنید حالمون بهتره با این دفاع اتوبوسی و بازی مسخرتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
حال بنده خوب است.
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمد امیری
۱۹:۲۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
دم غیرتت گرم ما به بازیکنانی همچون شما افتخار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
دمت گرم رامین با غیرت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۶ تير ۱۴۰۵
اگر نمی توانید حجاب را کنترل کنید تمامی کافی شاپ ها را پلمب و جریمه سنگین کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
خداییش عالی بودی آقا رامین. دمت گرم. ان شاالله صعود می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
بی نام و نشان
۱۶:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
رامین جان خیلی دوستت دارم تو و بچه های تیم ملی نهایت تلاش و زحمت را انجام دادید درود بر شما زنده و پاینده باشید. 😍😍🙏🙏💖💕🥀🌺🌷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۶ تير ۱۴۰۵
با برد شماها دلمون شاد میشه؟؟؟ ن عزیزم مردم ایقد مشکل دارن ک از این خبرا نیس
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۶:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
حال مردم ایران با این چیزا خوب نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
Mhd
۱۵:۵۲ ۰۶ تير ۱۴۰۵
جون به لب مون کردن با این چک گل شون.خوب می‌گفتید گل درست.مگه چی میشد.بد شانسی تو سیاتل از در و دیوار برای تیم ملی بارید.از حق نگذریم رامین گل قشنگی زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
ان شاءالله که حق به حق دار برسه .اميد تون را از دست ندید .
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۱۴:۲۵ ۰۶ تير ۱۴۰۵
درود به شرفتون، خدا پشت و پناهتون تا میتونید بجنگید بخاطر مردم، بخاطر ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
انشاءالله سلامت و موفق باشید 🇮🇷🤲
خدا یارتان باد 💖
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۶ تير ۱۴۰۵
این پسر با غیرتی هست و بازیکن خوبی
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۲:۳۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
ما به تو افتخار میکیم انشالله پیروزی و صعود
۱۲
آخرین اخبار