نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر جوادیان
۱۲:۰۹ ۰۶ تير ۱۴۰۵
دمتون گرم واقعا با غیرتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
قانون وحشتناک آفساید رو باید بردارند به طرز وحشتناکی حق کشیه تمام زحمت های تیم ها رو به باد فنا میده و آثار روانی و اندوه و حسرت بجا میزاره
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۵۲ ۰۶ تير ۱۴۰۵
آخه ۴انگشت باعث آفسایده؟قراربود اگه فقط دست یا آرنج یا حتی یک پا هم از دفاع عقبتر باشه رو دیگه شامل آفساید نشه،همان طرح مربی مشهور آرسنال که عجیبه اسمشو یادم رفته...والا ایران الان ۷امتیاز داست،دوتا گل فقط بفاصله ۴انگشت..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
شما شک نکنید که مبتوانند VAR را هم دستکاری کنند در بازی ایران و بلژیک و در صحنه VAR دست بازیکن 8 بلژیک(مدافع پایین) که آفساید رو پر کرده بود با هوش مصنوعی از تصاویر حذف شده !! برای صحت سنجی فیلم اصلی بازی که صدا و سیما از صحنه آهسته موقع پخش زنده گذاشت رو میتونید ببینید !!جالبه که هیچ خبرنگاری متوجه این نکته دستکاری نشده  تا الان یعنی نخواسته اند که متوجه بشوند گل ایران هم به بلژیک هم‌ له نصر قبول بود فوتبال را هم سیاسی کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
روحی
۱۱:۳۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
درود به غیرتت من نمیدونم همه مردم جهان برای برد و صعود تیم ملی شون تو جام جهانی خوشحالی میکنن انوقت یک عده تو خارج شلوغ بازی در میارن اله بله،، با اینکه ته دل دوست دارن تیم ملی صعود کنه یادمون نره این تو تاریخ ثبت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۴۹ ۰۶ تير ۱۴۰۵
صعود با ۲ امتیاز شرم آوره😂😂
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۰:۰۵ ۰۶ تير ۱۴۰۵
حال مردم ایران با صعود تیم ملی خوب نمی‌شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
اشتباه مثبت دادم دستتون درد نکنه مردم ما از همت و پشتکاری که بکار بستید قدردان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
احسنت حال مردم ایران با این چیزهای چیپ خوب نمیشه
۱۲