وزیر امور خارجه کره جنوبی در تماس تلفنی با عراقچی در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای گفت‌و‌گو و رایزنی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزیر امور خارجه کره جنوبی صبح امروز جمعه در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفت‌و‌گو و رایزنی کرد.

 چو هیون، وزیر خارجه کره جنوبی، در این تماس تلفنی با ضمن استقبال از تفاهم ایران و آمریکا برحمایت کشورش از روند‌های دیپلماتیک با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا و امنیت کشتیرانی ایمن تاکید کرد.

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان، نیز همتای کره‌ای خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنی‌های انجام‌شده در این چارچوب قرار داد.

وزرای خارجه دو کشور همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی، بر ضرورت تداوم رایزنی‌های سیاسی و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت 

برچسب ها: عراقچی ، کره جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار