مردم شهرستان قروه در عاشورای حسینی در سوگ شهید دشت کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقامه عزا کرده و بر سر و سینه می‌زنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان ؛محمدی-مردم شهرستان قروه در عزای امام حسین علیه السلام و یاران باوفایشان از بامداد امروز دهم محرم با حضور پرشور و گسترده در مساجد و تکایا و خیابان ها، با نوحه خوانی و سینه زنی و زنجیر زنی در سوگ سرور و سالار شهیدان اشک ماتم می‌ریزند و در رثای حضرت ثارالله (ع) و شهدای دشت کربلا عزاداری می‌کنند.
 
مردم این شهرستان در روز عاشورا با به حرکت درآوردن دسته جات عزاداری در معابر و خیابان‌ها با شور و شعور حسینی، بر سر و سینه می‌زنند.

عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) و ارادتمندان حسینی با تجمع در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا و با برگزاری مراسم‌های عزاداری، شور و ارادت خود را شهدای دشت کربلا ابراز و بر درس آموزی از مکتب عاشورا تاکید می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha