رئیس جمهور در پیامی نوشت: امام حسین (ع) به ما آموخت در برابر ظلم، وسوسه قدرت و منفعت‌طلبی بایستیم. نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه مقابلش سکوت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «أمّا بعد؛ دنیا چنان است که گویی هرگز نبوده و آخرت چنان که گویی همواره بوده است.

امام حسین (ع) به ما آموخت در برابر ظلم، وسوسه قدرت و منفعت‌طلبی بایستیم؛ می‌شود جان را داد، اما آزادگی را نه؛ می‌توان تنها ماند، اما حقیقت را رها نکرد. نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه مقابلش سکوت کنیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۴ تير ۱۴۰۵
در شرکت نفت ظلم و تبعیض زیاد است.موقع کار و تلاش ما کارگران پیمانکاری نفتی هستیم ولی موقع پول و مزایا ما اصلا آدم حساب نمیشیم.برج محمود آباد و ...به ما داده نمیشه. تبدیل وضعیت نشدیم.به همه نامه زدیم ولی رسیدگی نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۴ تير ۱۴۰۵
آقای پزشکیان عزیز ورود کالاهای مصرفی آمریکا به ایران ظلم است و ما ظلم را قبول نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۴ تير ۱۴۰۵
به ما کارگران پیمانکاری شرکت نفت سالهاست ستم می‌شود هیچ شخصی،به مشکلات ما رسیدگی نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۴ تير ۱۴۰۵
خودتان ظلم میکنید با این سازش های به خون تمام ملت ایران شما ستم کارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۴ تير ۱۴۰۵
همه مشکلات کارمندان، کارکران، بازنشسته ها، مردم و کشور به خاطر بی قانونی و بی عدالتی بوده است و 100 درصد فقط هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم، دلار، آمریکا، ترامپ و غرب و... ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۴ تير ۱۴۰۵
هر توافقی بدون رای مجلس و مقام معظم رهبری ظلم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۵
بازنشستگان تامین اجتماعی: افزایش حقوق ناقص اجرا شد و دولت 100 درصد هم مقصر اصلی بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۴ تير ۱۴۰۵
دست در دست موسی زمان یعنی خامنه ای عزیز باشید تا به کشور آسیب نرسد. او نائب امام زمان (عج) است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۴ تير ۱۴۰۵
سالهاست در شرکت نفت به ما کارگران پیمانکاری ستم می‌شود.به همه جا نامه دادیم چرا رسیدگی نشد؟چرا تبدیل وضعیت نشدیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۴ تير ۱۴۰۵
بهتر است کمتر شعار بدهیم و بیشتر عمل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۱:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۵
مشکل بنده در سازمان تأمین اجتماعی و... هیچ ارتباطی و ربطی به دلار، تحریم های آمریکا و اروپا که ندارد و تاکنون هم نداشته است پس 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و بی توجهی دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
از اسفند ماه سال 1402 تاکنون علیه سازمان تامین اجتماعی و... بیش از 999 هزار بار رسانه ها شکایت و اعتراص کرده ام ولی اما متآسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۴ تير ۱۴۰۵
چه تفاوتی بین بازنشستگان تامین اجتماعی و بازشستگان کشوری دارد که وام ۶۰ میلیونی به بازنشستگان تامین اجتماعی می دهند/ ولی اما وام ۷۵ میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۴ تير ۱۴۰۵
چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۳۵-۳۶ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید ۱۰ میلیون تومان بگیرد؟
آخرین اخبار