توزیع برق تهران: نیمی از برق پایتخت صرف کولر‌ها می‌شود + فیلم

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ در مورد وضعیت مصرف برق در تهران توضیحاتی ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: وسایل سرمایشی به تنهایی ۳۵۰۰ مگاوات، یعنی حدود نیمی از برق پایتخت را مصرف می‌کنند.

وی افزود: از مشترکان می‌خواهیم با تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۵ درجه و استفاده از دور کند کولر آبی، به ویژه در ساعات اوج بار (۱۱ تا ۱۶)، مصرف خود را مدیریت کنند. با این اقدامات ساده، امکان صرفه‌جویی ۲۰ درصدی معادل ۷۰۰ مگاوات برق فراهم می‌شود و پایداری شبکه حفظ خواهد شد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۳ تير ۱۴۰۵
پس قراره صرف چی بشه ؟ میخوای توی خونه گرمازده بشیم برق رو باهاش تولید کنیم.!!!