رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شرکت در اجلاس اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمدباقر قالیباف پس از سفر کوتاه به باکو و سخنرانی در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی، راهی تهران شد.

در این سفر، رئیس مجلس در اجلاس PUIC سخنرانی داشت و همچنین در حاشیه اجلاس، با الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان و روسای مجالس ترکیه و آذربایجان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

برچسب ها: قالیباف ، باکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار