مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: قرارداد اجاره برای مستاجران در صورت افزایش بیش از ۲۵ درصدی اجاره‌بها به صورت خودکار تمدید خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ محبوبه‌کباری - رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به مصوبه سران قوا درباره ساماندهی بازار اجاره گفت: بر اساس این مصوبه، اگر مستاجری درخواست تمدید قرارداد داشته باشد و بخواهد در همان محل سکونت خود ادامه اقامت دهد، موجر نمی‌تواند بیش از ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش مبلغ اجاره‌بها را مطالبه کند.

خالقی افزود: در صورتی که موجر افزایش بیش از این میزان را درخواست کند، مستاجر می‌تواند بر اساس این مصوبه از پذیرش این افزایش خودداری کند و قرارداد اجاره وی به صورت خودکار تمدید خواهد شد.

برچسب ها: مسکن ، بازار مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۳۸ ۰۳ تير ۱۴۰۵
ما که هیچوقت نتونستیم از این پولا از مستاجر بگیریم همیشه نداریم ندارن کردن نمیدونیم مردم چطوری میتونن ضمنا با توجه به افزایش قیمت نجومی سالانه ملک در ایرا ن25 درصد زیادست و حداکثر باید 15 درصد باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۳ تير ۱۴۰۵
باشه
آخرین اخبار