باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت خدمات انفورماتیک در اطلاعیهای اعلام کرد: در پی بروز برخی اختلالات در سامانههای کارتمحور بانکهای ملی، صادرات و تجارت که ناشی از حملات سایبری گزارش شده است، بدینوسیله به استحضار مشتریان گرامی و هموطنان عزیز میرساند، شرکت خدمات انفورماتیک بهمنظور پیشگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز و صیانت از امنیت دادهها و داراییهای مشتریان، در حال حاضر ارائه خدمات مبتنی بر کارت را به صورت موقت از دسترس خارج کرده است.
تیمهای فنی و متخصصان امنیت سایبری در حال رفع اختلالات ایجادشده هستند تا امکان بهرهبرداری دوباره از خدمات فراهم شود.
ضمن عرض پوزش بابت وقفه پیشآمده در انجام امور بانکی، از تمام کاربران و مشتریان محترم تقاضا میشود ضمن حفظ صبوری و شکیبایی، اخبار و اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان بازگشت به وضعیت عادی را صرفاً از طریق درگاههای اطلاعرسانی رسمی و مراجع ذیصلاح پیگیری کنند.
اطمینان میدهیم تمام تلاش مجموعه بر این است که با بهرهگیری از حداکثر توان فنی، این اختلالات در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شود.
ما امنیت رو با قطع کردن با دست خودمون به خطر انداختیم الان دیگه بحث هک با هوش مصنوعی هست که خیلی پیشرفته تر از قبل شده باید حتما آپدیت بود وگرنه هک میشیم
کارت سوخت از کارت بانکی بهتره ازاین شرایط درس بگیرید
که همه بانک هاازدسترس خارج هستند
طلا و دلار ارزون میشه، قدرت خرید و فروش مردم رو از چرخه دارید خارج میکنید، بهونه های واهی نیارید.
حالا جلوی پاتو نگاه کن نیفتی !