باشگاه خبرنگاران جوان؛ محبوبه کباری - کرمی راد رئیس کارگروه آردو نان گفت: طبق مصوبه استانداری تهران از شب گذشته قیمت نان با آرد دولتی افزایش پیدا کرد و در حال حاضر قیمت نان بربری از ۵ هزار و ۳۰۰ تومان به ۱۰ هزار تومان، سنگک از ۷ هزارو ۶۰۰ تومان به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، لواش از ۱۴۰۰ تومان به ۲ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافته است
وی افزود:با توجه به آنکه هزینههای کارگری افزایش یافته است این بخش هم درخواست افزایش قیمت دادهاند که در اختیار اتحادیهها است.
او بیان کرد:در بخش واحدهای آزادپز، به دلیل افزایش هزینههای تولید از جمله دستمزد کارگران و سایر هزینههای جاری، قیمتها تابع شرایط عرضه و تقاضا بوده و نرخگذاری آنها بر اساس مصوبات کارگروه و توسط اتحادیههای صنفی انجام میشود.
دبیر کارگروه آرد و نان تصریح کرد: نظارت بر رعایت این قیمت گذاریها بر عهده اتاقهای اصناف، سازمانهای بازرگانی و دستگاههای نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی قرار است که اجازه تخلف در این بخش داده نشود.
کرمی با تأکید بر لزوم رعایت نرخهای مصوب از سوی نانوایان گفت: انتظار میرود تمامی واحدهای نانوایی نسبت به نصب و اجرای نرخنامههای ابلاغی اقدام کنند. البته نرخنامههای جدید بر روی دستگاه نانینو از شب گذشته اعمال شده و تمامی قیمتهای جدید در این دستگاه قرار گرفته است.
عادتهای قبلی تخلفات صنف نانوایان است !!!! که در حال حاضر
جبران آن درآمدهای خلاف را میخواهند از راههای مختلف جبران نمایند !!!
در بین صنف نانوایان درصد کمی هستند که تخلف نمی کنند !!
هسته اصلی این تخلفات ، در اتحادیه نانوایان شکل می گیرد و،،،،،، !!!!!
ما توی زاهدان با افزایش قسمت ننان صف نانوایی دولتی جمع شد. نان ارزون می گرفتن خوراک دام می کردن.
به نظر قیمت نان ازاد بشه. یارانه ش به مردم بدن