نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۲ تير ۱۴۰۵
خدا لعنتتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۲ تير ۱۴۰۵
دوبرابر هم خود نانوایی ها افزایش میدهند قیمت چهار برابر شد کشور رها شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۲ تير ۱۴۰۵
فقط نون بود گرون نشده بود که اونم گرون کردید. اگه بازم چیزی هست پیداش کنید تو این زمینه فقط فعال هستین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۲ تير ۱۴۰۵
نون بمراتب از برنج بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۲ تير ۱۴۰۵
همین الان هم قیمت نان زیادتر از حد است افتضاح شده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۲۲ ۰۲ تير ۱۴۰۵
خدا لعنت کند که در این روزها دل ندارها را بااین نرخ نان داغان کردند‌.
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۲ تير ۱۴۰۵
ازاد پزها یعنی کدوم ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۲ تير ۱۴۰۵
قبلا یک سری نانوایی بود که نانشان خیلی گران‌تر از دولتی بود مثلا سنگک ۱۰ بود آزادپز میداد ۲۵ هزار تومان ولی الان با این نرخ عملا دیگه همه آزاد پز حساب می‌شوند.
۱۲