در برنامه «به وقت ایران» ردپای آژانس بین المللی انرژی اتمی در ترور دانشمندان و زمینه سازی سیاسی برای حمله به ایران بررسی شد.
باشگاه خبرنگاران جوان - در برنامه «به وقت ایران» از شبکه خبر سیما، موضوع نقش آژانس بین المللی انرژی اتمی در ترور دانشمندان هستهای کشور و زمینه سازی سیاسی برای حمله به تاسیسات هستهای صلح آمیز کشورمان در جنگ ۱۲ روزه و جنگ تحمیلی سوم بررسی شد.