باشگاه خبرنگاران جوان؛ نگار شیخ پور - مراسم عزاداری ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) در هیئت فاطمیون شهرستان اردل با حضور پرشور عاشقان اهل بیت (ع) برگزار شد.
این مراسم با نوحههای سینهزن و مداحیهای معنوی همراه بود.
گفتنی است که در این مراسم، مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) به سوگواری پرداختند و شور و حال خاصی به جمع عزاداران بخشید. همچنین نذری بین حاضران توزیع شد.