مدیرعامل سایپا گفت: طی یک سال ونیم گذشته با توجه به اینکه اولویت تحویل خودرو‌های معوق شاهین بوده هیچ فروشی نداشته‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ محبوبه کبار ی - علی شیخ زاده مدیرعامل سایپا در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آغاز مجدد ثبت نام خودروهای شاهین گفت: طی یک سال و نیم گذشته هیچ خودرو شاهینی به فروش گذاشته نشده است و در طی این مدت با توجه به آنکه اولویت اصلی تحویل خودروهای معوق بوده است بنابراین این موضوع را در دستور کار خود قرار داده ایم.

او بیان کرد: البته در قالب طرح فروش مشارکتی عرضه خودروی شاهین را قرار داده ایم.

شیخ زاده در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران در خصوص آسیب دیدن خودروهای سایپا گفت: در جنگ تحمیلی سوم تعدادی از خودروهای سایپا از جمله چانگان دچار خسارت شده اند که این خودروها را بازسازی و برخی از آنها در مزایده قرار داده ایم.

برچسب ها: خودرو ، تولید خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۱ تير ۱۴۰۵
به جهنم که فروش نداشتید . اینکه قیمت ماشین نیست این یعنی اجحاف .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
چانگان را یکمرتبه از ۱۸۰۰میلیارد تومان رساندند به ۵۵۰۰میلیارد تومان گفتند بخاطر تر زدنها و حالا باید اگر ۲ برابری را در نظربگیریم ۳۶۰۰میلیاردتومان باشد مسخره بازی در نیار عه.
Iran (Islamic Republic of)
الکس
۱۳:۲۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
ایشالله این گاری شکسته ها رودستتون با کنه بااین قیمت‌های فضایی اوق
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۱۲:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
ببندید در این گاری سازیها را و با مالیات واردات خود رو پول بیکاران انرا بدهید بهترین خود روی روز دنیا را میتوان قسطی وارزانتر از این لگنها خرید
آخرین اخبار