بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
ماشین فوتبال اروپا با نسل جدید برگشت
باشگاه خبرنگاران جوان - علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، با اعلام سهساله شدن دوره استفاده از لباس فرم مدارس، بر ضرورت کاهش هزینههای خانوادهها و رعایت فرهنگ قناعت تأکید کرد.
وی با انتقاد از حصارکشی مدارس و اعمال سلیقه در فرآیند ثبتنام، گفت: ثبتنام دانشآموزان باید بدون هیچگونه محدودیت انجام شود و هیچ مدیری حق ندارد با ایجاد موانع، به مردم فشار وارد کند.
کاظمی همچنین تأکید کرد: در مدارس نمونه دولتی، برگزاری هرگونه آزمون یا مصاحبه برای پذیرش دانشآموزان پایه هفتم ممنوع است و با مدیرانی که اقدام به دریافت وجوه غیرقانونی کنند، برخورد خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کلاسهای جبرانی حضوری برای جبران عقبماندگیهای تحصیلی دانشآموزان خبر داد و بر ضرورت ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس تأکید کرد.
از اول بچه ها و استعداد یابی کنین
هر فرزند طبق استعدادش تو رشته فنی حرفه ی... تحصیل کنه
والدینی ک مقاومت میکنن ازشون تعهد بگیرید در صورت عدم تطبیق کودک با رشته تحصیلی در اینده مورد توبیخ قرار بگیرند
بیچاره فرزند مورد بازیچه ارزوها واهی والدین قرار میگیرند
خیلی چیزا روی حرف ممنوع هست
مثلا گرفتن شهریه در مدارس دولتی. سال پیش هنرستان ما از هر دانش آموز ۶ تومن گرفت. رییس آموزش و پرورش هم در جریانه. امسال میخواهیم بیشتر بگیریم