وزیر آموزش و پرورش گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان باید بدون هیچ‌گونه محدودیتی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، با اعلام سه‌ساله شدن دوره استفاده از لباس فرم مدارس، بر ضرورت کاهش هزینه‌های خانواده‌ها و رعایت فرهنگ قناعت تأکید کرد.

وی با انتقاد از حصارکشی مدارس و اعمال سلیقه در فرآیند ثبت‌نام، گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان باید بدون هیچ‌گونه محدودیت انجام شود و هیچ مدیری حق ندارد با ایجاد موانع، به مردم فشار وارد کند.

کاظمی همچنین تأکید کرد: در مدارس نمونه دولتی، برگزاری هرگونه آزمون یا مصاحبه برای پذیرش دانش‌آموزان پایه هفتم ممنوع است و با مدیرانی که اقدام به دریافت وجوه غیرقانونی کنند، برخورد خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کلاس‌های جبرانی حضوری برای جبران عقب‌ماندگی‌های تحصیلی دانش‌آموزان خبر داد و بر ضرورت ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
نمونه دولتی یعنی چه،؟؟ چرا بین فرزندان ایرانی جدایی ایجاد میکنین؟

از اول بچه ها و استعداد یابی کنین
هر فرزند طبق استعدادش تو رشته فنی حرفه ی... تحصیل کنه

والدینی ک مقاومت میکنن ازشون تعهد بگیرید در صورت عدم تطبیق کودک با رشته تحصیلی در اینده مورد توبیخ قرار بگیرند

بیچاره فرزند مورد بازیچه ارزوها واهی والدین قرار میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
باشه
خیلی چیزا روی حرف ممنوع هست
مثلا گرفتن شهریه در مدارس دولتی. سال پیش هنرستان ما از هر دانش آموز ۶ تومن گرفت. رییس آموزش و پرورش هم در جریانه. امسال میخواهیم بیشتر بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
خیلی عجیب است که وزیر آموزش و پرورش خبر ندارد آزمون سراسری مدارس سمپاد دو روز دیگر در سراسر کشور برای ثبت نام پایه هفتم برگزار می‌شود و 340000 تومان فقط برای آزمون پول گرفتند، که باد در لپ شریف می اندازد و می گوید: هرگونه آزمون برای.... ممنوع است!!! برو بابا کشکتو بساب!!!