قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء هشدار داد که چنانچه ارتش کودک کش رژیم صهیونیستی به شرارت در جنوب لبنان پایان ندهد، باید منتظر پاسخ سخت نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان - قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء طی هشدارنامه‌ای اعلام کرد: ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته پس از اعلام پایان جنگ توسط رئیس جمهور آمریکا، ۸۴ بار آتش بس در جنوب لبنان را نقض نموده و همچنان به جنایات و کشتار مردم مظلوم لبنان ادامه می‌دهد.

هشدار داده می‌شود چنانچه ارتش کودک کش رژیم صهیونیستی به شرارت در جنوب لبنان پایان ندهد، باید منتظر پاسخ سخت نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
ما فقط مسئول شیعیان لبنان هستیم و ‌مسئولیت وهابی های لبنان با عربستان و امارات و قطره و اگه اسرائیل اونا رو بزنه ما دخالت نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
خدا به ایرانیا افتخار داده و حمایت از شیعه های دنیا رو به اونا سپرده و ما باید این افتخار رو با فدا کردن جان و مال حفظ کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
سلام آقا یک نظر سنجی بزارین ایا بمب اتمی داشته باشیم یا نه نظر خودم ساخت بمب اتمی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
بدون هشدار بزنید ویرانشون کنید اینها هشدار حالیشون نیست رحم نکنید به این کودک کش ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
اینا کلا توافق بکن نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
پس توافق پر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
اگه بیخود و بی جهت به یه کشور حمله بشه همه کشورهای دنیا موظفن ازش حمایت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
همونطور که مسیحیا و یهودیای دنیا خط قرمز اروپا و امریکان شیعه های دنیا هم خط قرمز مان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
ما نوکر بی جیره مواجب همه شیعه های مظلوم دنیا هستیم و به امر هم افتخار میکنیم چون وظیفه الهی ماست و خدا از ما خواسته
Iran (Islamic Republic of)
مجید صمدی ایوری
۰۸:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
ماشاالله به ایران و اللل خصوص به رزمندگان اسلام نیروی هوایی زمینی ارتش و سپاه وتمام کسانی که به اسلام کمک می کنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
با سلام از سرداران عزیزمان خواهشمندیم به صهیونیست های ملعون حمله کنید اون خبیث های ی ملعون جنایتکار خوی وحشی‌گری دارند و می‌خواهند لبنان هم مثل غزه بشه وحشی را فقط باید نابود کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
جواب نقض اتش بس حمله به رژیم یاغی و اشغالگر و سگ هار و درنده منطقه ،رژیم صهیونیستی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل اسرائیل کودک کش باید نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
۸۴ بار بعداز اعلام آتش بس لبنان را درهم کوبیده ؟؟؟؟
یا نسبت به همه دنیا واربابش گستاخ شده ، یا اصلا بازیشونه و لفظی بهش تذکر میده ولی دراصل چراغ براش سبزه .
شما چرا ساکتید ؟؟؟ جبهه اسرائیل و جنایاتش ربطی به توافق نداره .صبر نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
راهی جز شلیک موشک خیبر شکن نمانده بزنید سگ هار را
۱۲
آخرین اخبار