نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
آخه یعنی چ؟؟ فردا اسراییل هم ب ما حمله میکنه
Iran (Islamic Republic of)
مجید صمدی ایوری
۰۸:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
سلام دوست عزیز اگه امروز ما کمک نکنیم فردا هیچکس به درمان نمی‌خورد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
خسته نشدید از هشدار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
این لعنتی ها رابزنید خوب هم بزنید ثواب دازد
Belgium
H
۰۰:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
از اول جنگ فقط هشدار بابا یبار بزنین بگین هشدار داده بودیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
چند بار هشدار؟! تا کی؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
می توانید درهر ساعت ازشبانه روز به رژیم صهیونیستی حمله کنید ، چون باره و بارها و بارها وبازم بارها هشدار دادید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
دوصد گفته چون نیم کردار نیست. تا حالا بارها هشدار داده اید و کارگر نبوده ، یکبار عمل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
بزنید این حرامی رو. اینها فقط با خون مظلوم سیراب می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
اینها همش فقط هشدار هست
۱۲