وزیر امور خارجه طی تماس‌های تلفنی جداگانه با جوزف عون رئیس جمهور و نبیه بری رئیس مجلس لبنان بر مسئولیت آمریکا در قبال حسن اجرای بند‌های تفاهم و ضرورت توقف کامل حملات رژیم اسرائیل علیه لبنان تأکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سید عباس عراقچی دوشنبه شب ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ در این تماس‌های تلفنی، مقامات لبنانی را در جریان جزییات بند‌های تفاهم نامه اسلام آباد به ویژه مفاد مربوط به لبنان قرار داد.

وزیر امور خارجه همچنین با اشاره به اهتمام جمهوری اسلامی ایران به خاتمه جنگ و تجاوز در لبنان، بر مسئولیت ایالات متحده آمریکا در قبال حسن اجرای بند‌های تفاهم و ضرورت توقف کامل حملات رژیم اسرائیل علیه لبنان تأکید کرد.

مقامات لبنانی نیز با استقبال از مفاد یادداشت تفاهم اخیر، بر ثبات و امنیت لبنان به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر هر تلاش جدی برای برقراری ثبات در منطقه تاکید و از گنجانده شدن موضوع خاتمه جنگ علیه لبنان در متن یادداشت تفاهم قدردانی کردند.

برچسب ها: عراقچی ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
عمراً به اسرائیل دستور آتش بس نمیده مگر اینکه فیلمشون باشه درضمن میخواد از جولانی وتروریست هاش نیرو برا اسرائیل جور کنه !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
تازه داری تاکید میکنی؟؟؟ مگه مقرر نشده؟؟؟ مگه توی اون تفاهم نامه نوشته نشده و قید نشده؟؟؟؟
خدا بخیر کنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
خدا قوت
به تاکید ادامه بده
........................
آخرین اخبار