مطالعه جدید بانک فدرال رزرو نیویورک نشان می‌دهد ناامنی غذایی در آمریکا به بالاترین سطح از زمان همه‌گیری کووید-۱۹ رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ مینا عظیمی - یک مطالعه اخیر که توسط بانک فدرال رزرو نیویورک، از طریق مجله «اقتصاد خیابان لیبرتی» منتشر شده است، نشان می‌دهد که تعداد آمریکایی‌هایی که در حال حاضر از گرسنگی و کمبود مواد غذایی رنج می‌برند، از تعداد ثبت شده در اوج همه‌گیری «کووید-۱۹» ۶ سال پیش فراتر رفته است.

این گزارش که توسط روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت » منتشر شده است، بر اساس نسخه فوریه «نظرسنجی انتظارات مصرف‌کننده» به همراه دو گزارش از سال ۲۰۲۰ و یک گزارش از اکتبر ۲۰۲۵، برای مطالعه و مقایسه «فشارهای مالی بر خانوارها و کمبود مواد غذایی»، «افزایش قابل توجه ناامنی غذایی» را نشان می‌دهد و مشخص شده است که ۱۰ درصد از خانوارها از کمبود مواد غذایی رنج می‌برند، در حالی که این درصد در سال ۲۰۲۰ از ۴ درصد تجاوز نکرده است.

این گزارش همچنین نشان داد که حدود ۱۶درصد از شرکت‌کنندگان در حال حاضر به کمک‌های غذایی متکی هستند، در حالی که حدود ۲۰ درصد از خانواده‌هایی که درآمد کمتر از ۵۰،۰۰۰ دلار دارند، مجبور به حذف یا صرف نظر کردن از وعده‌های غذایی شده‌اند، در حالی که این رقم در سال ۲۰۲۰ کمتر از ۷ درصد بوده است.

فدرال رزرو در نیویورک توضیح داد که به نظر می‌رسد این افزایش در بین خانواده‌های با درآمد و سطح تحصیلات پایین و همچنین خانواده‌های دارای فرزندان خردسال، بیشتر مشهود است.

این تحولات در بحبوحه افزایش مداوم هزینه‌های زندگی رخ می‌دهد که ناشی از افزایش قیمت بنزین است که پس از جنگ آمریکا و رژیم تروریستی اسرائیل علیه ایران که در ۲۸ فوریه آغاز شد، از میانگین ۲.۹۲ دلار در هر گالن در ابتدای فوریه به ۳.۷۰ دلار در ابتدای مارس و سپس به ۴.۵۰ دلار در ابتدای ماه مه رسید.

این یافته‌ها با نظرسنجی انجام شده توسط رادیو عمومی ملی (NPR) در ماه فوریه همزمان شده است، که تایید کرد سطح ناامنی غذایی در سال جاری در مقایسه با تابستان ۲۰۲۰ بالاترین میزان را دارد، که نشان دهنده افزایش فشارهای مالی بر خانواده‌های آمریکایی در شرایط اقتصادی فعلی است.

منبع: المیادین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
این نفرین الهیه والا آمریکا بررگترین تولید کننده غلات تو دنیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
هرساله هزاران میلیاردکمک به اسراییل میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
عجب چه فکری به حال آمریکا هستی اما به فکر خود نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
نیست تو ایران همه چی گل و بلبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
بله گرسنگی در ایران هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
گرسنگی وتورم در ایران از قبل از جنگ اول و دوم با آمریکا وجود داشته والان به حد زیاد رسیده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
چطور گرسنگی تو آمریکا را می بینید .؟ ولی تو شهر و کشور خودتان نمی بینید گرسنگی و رنج در کشور خودمان بیداد می کند آنوقت یک عده که بیشترشان مسولان هستند شبها از شکم سیر خواب‌شان نمی برد چشمان نمان را باز کنیم می بینیم
آخرین اخبار