باشگاه خبرنگاران جوان؛ مریم رضایی - شامگاه سه شنبه خیابانهای شهرستان سپیدان استان فارس صحنه حضور پرشور اقشار مختلف مردم بود که با در دست داشتن پرچمهای ایران و سر دادن شعارهای انقلابی، فضای شهر را آکنده از وحدت و همدلی کردند و این اجتماع در ادامه سلسله تجمعهای «شبهای اقتدار» برگزار شد که اکنون به سیویکمین نوبت خود رسیده است.
در حالی که جنگ تحمیلی ایران با آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد دومین ماه شده، مردم این شهرستان با حضوری مستمر نشان دادند که نهتنها از صحنه عقبنشینی نکردهاند، بلکه با انگیزهای مضاعف در میدان حمایت از کشور حضور دارند و بر تداوم این مسیر تاکید دارند.