باشگاه خبرنگاران جوان - در جریان حمله وحشیانه به مناطق مسکونی، محمد صالح س ساکت دانش آموز پایه چهارم دبستان آزادگان وامیرعلی چراغی دانش آموز پایه هفتم دبیرستان استاد اوستا از بروجرد و آناهید رشنو دانش آموز پایه دوم دبستان مدرسه زنده یاد رحیمی خرم آباد مظلومانه و معصومانه به شهادت رسیدند.
شهیده آناهید رشنو دانش آموز کلاس دوم در آغوش مادر و به همراه او به شهادت رسید.
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در پی شهادت مظلومانه سه نفر از دانشآموزان استان
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»
خبر اندوهبار و جانگداز شهادت مظلومانه تعدادی از فرزندان ایرانزمین، دانشآموزان عزیز، امیرعلی چراغی، محمدصالح ساکت و آناهید رشنو در پی جنایت هولناک حمله آمریکایی - صهیونی به مناطقی از شهرهای خرم آباد و بروجرد، قلبهای ما را در آموزش و پرورش استان لرستان داغدار کرد. این ضایعه عمیق که در آن پاکترین سرمایههای این مرز و بوم، هدف ناجوانمردانه دشمنان سفاک و جنایتکار قرار گرفته و به خاک و خون کشیده شدند، یادآور دیگر حوادث تلخی است که در آن دانشآموزان معصوم، از جمله فرزندان عزیزمان در دبستان شجره طیبه میناب و دیگر دانشآموزان در استان مختلف کشور، به دست بدخواهان ایران عزیز پرپر شدهاند.
این وقایع دلخراش، که در آن آیندهسازان این مملکت هدف حملات ناجوانمردانه قرار میگیرند، عمق کینهتوزی دشمنان این آب و خاک را آشکار میسازد. شهادت این نوگلان پرپر شده، نه تنها برای خانوادههای داغدارشان، بلکه برای جامعه آموزشی استان و تمامی ملت ایران، ضایعهای جبرانناپذیر است.
اینجانب، از طرف خود و تمامی همکارانم در مجموعه آموزش و پرورش استان، این مصیبتهای جانکاه را به مردم سرافراز لرستان، خانوادههای معظم شهدا بهویژه خانوادههای گرامی چراغی، ساکت و رشنو، صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان صبر جمیل و اجر جزیل، و برای ارواح طیبه شهدا علو درجات را مسئلت دارم.
بیشک، یاد و خاطره این عزیزان، همواره در دلها زنده خواهد ماند و خون پاک آنان، انگیزهای مضاعف برای پیمودن راه عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهد بود.
منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان