پاسدار مدافع وطن شهید مهدی ویسکرمی در تهران در پی حملات آمریکایی صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضوان پاک منش - پاسدار مدافع وطن شهید مهدی ویسکرمی شب گذشته یازدهم اسفندماه در تهران در پی حملات آمریکایی صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مراسمات تشییع و تدفین این شهید سرافراز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.