پاسدار مدافع وطن شهید مهدی ویسکرمی در تهران در پی حملات آمریکایی صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضوان پاک منش - پاسدار مدافع وطن شهید مهدی ویسکرمی شب گذشته یازدهم اسفندماه در تهران در پی حملات آمریکایی صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسمات تشییع و تدفین این شهید سرافراز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برچسب ها: شهادت ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha