رئیس کل دادگستری استان گفت: هدف اصلی وبینار اتصال سامانه شهرداری به سامانه مرکزی اداره کل ثبت اسناد و املاک است.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ خدادادی - موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری استان  در  جلسه وبینار گفت: با اجرا و عملی شدن این اتصال از کلاهبرداری‌ها  زمین خواری‌ها و صدور اسناد متعدد برای املاک جلوگیری خواهد شدو این قانون از سال ۱۴۰۳ اجرا شده و از قوانین خوب دولت است که هم منافع دولت و هم منافع مردم را در حوزه اموال غیر منقول تضمین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قبلا امکان فروش یک واحد یا ملک به چندین نفر امکانپذیر بود، اما با قانون الزام ثبت اموال غیر منقول و اتصال سامانه شهرداری به سامانه مرکزی اداره کل ثبت اسناد و املاک بخش عمده‌ای از پرونده‌های دادگستری کاسته شده و جلوی کلاهبرداری‌ها در حوزه املاک گرفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha