بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران فارس گفت: در پی شیوع بیماری کرونا هتلها جزو نخستین مشاغلی بود که فعالیت آنها متوقف و با استقبال کم مسافران روبرو شد.
او با بیان اینکه از اوایل شیوع کرونا حدود ۳۰ درصد از هتلهای استان دست از فعالیت کشیدند، افزود: با بهبود شرایط کرونایی هم اکنون ضریب اشغال هتلهای استان به ۳۵ تا ۴۰ درصد رسیده است.
رئیس جامعه هتلداران فارس گفت: استان فارس دارای ۱۰۲ واحد اقامتی ازجمله هتل و هتلآپارتمان است که با شیوع کرونا از ارائه خدمات بازمانده و دچار خسارتهای اقتصادی بسیاری شدهاند.
سیادتان ادامه داد: امیدواریم با واکسینه شدن عموم مردم علیه بیماری کرونا شاهد روزهای خوبی برای جامعه هتلداری و گردشگری باشیم.
انتهای پیام/