بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهنام روندی، مسئول پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: پس از تأیید مرگ مغزی مهناز فشی بانوی کنگاوری توسط پزشکان، طی جلسهای موضوع اهدا عضو با بستگان این بیمار در میان گذاشته شد.
او افزود: بلافاصله پس از طرح موضوع اهدا عضو، خانواده مرحومه فشی موافقت خود را برای اهدا عضو اعلام کردند.
مسئول پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: بر این اساس مقدمات اهدا عضو برای کسانی که نیازمند اعضا بودند انجام گرفت.
او بیان داشت: سرانجام روز گذشته اعضای این بانوی کنگاوری به پنج بیماران نیازمندان عضو، اهدا شد.
این چهارمین مورد پیوند اعضا در سال جاری پس خانمها «ژانت محمدی»، «زهرا حاجیعلیانی» و «بیتا خوزستانی» است، که در استان کرمانشاه انجام میگیرد.
انتهای پیام/ق