بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید محمدرضا نوحی ،سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به افزایش یک و نیم درجه دمای هوا در کشور گفت: با افزایش دما میزان مصرف برق دو هزار و ۳۰۰ مگاوات افزایش یافته است.
او با بیان اینکه ۷ هزار مگاوات نیروگاههای برق آبی هم در مدار نبوده اند افزود: با افزایش دو تا سه درجهای دما مصرف برق نیز در این هفته و هفته آینده افزایش مییابد.
سخنگوی صنعت برق استان اصفهان از مشترکان خواست برای مدیریت صحیح مصرف برق و جلوگیری از خاموشیهای ناخواسته در مصرف برق صرفه جویی کنند.
انتهای پیام/ی