آیت‌الله سید علی شفیعی گفت: سزاوار نیست خوزستان در تنگنای تامین آب مورد نیاز خود و در معرض بی‌آبی و تشنگی قرار گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: استانی که مردم آن در همه آزمون‌های انقلاب اسلامی به ویژه در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت همه چیز خود را در طبق اخلاص نهاده و به میدان آورده است، سزاوار نیست در تنگنای تامین آب مورد نیاز خود و در معرض بی‌آبی و تشنگی قرار گیرد و و همه مسئولان مربوطه باید رفع این نگرانی را تکلیف جدی و فوری خود بدانند.

او با بیان اینکه تامین آب شرب مردم به ویژه مناطق محروم و روستا‌ها از حقوق طبیعی آن‌ها است، افزود: بهره‌برداری از آب از حقوق طبیعی انسان‌ها است و حتی احشام و بهایم نیز حق طبیعی و مسلم استفاده از آب را دارا هستند، زیرا این شرط حیات و زندگی است.

آیت‌الله شفیعی تلاش برای حل این مشکل را وظیفه همه مسئولان و دست‌اندرکاران استانی و کشوری دانست و اظهار داشت: از هیات اعزامی از سوی قوه قضاییه خواستار پیگیری موضوع از طریق مقامات کشوری و ذیربط شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۲۷ تير ۱۴۰۰
سرچشمه این آب از کجاست تا آنجایکه گفته میشود سرچشمه رود های خوزستان از جای دیگریست پس باید استانهای دیگر جلوی ورود آب به خوزستان را بگیرند
آخرین اخبار