تست کرونای فرماندار مشهد مثبت اعلام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تست کرونای فرماندار مشهد مثبت اعلام شده است.

در حال حاضر حال محمدرضا هاشمی نسبت به روز‌های قبل بهبود یافته، اما بنا بر توصیه پزشک تا روز چهارشنبه هفته آینده باید در قرنطینه باشد.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
خدا شفا بده