بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
ماشین فوتبال اروپا با نسل جدید برگشت
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار جانباختگان مبتلا به کرونا در هرمزگان به ۹۴۵ نفر رسید.
نوروزیان با اشاره به مرگ سه مبتلا به کرونا در هرمزگان افزود:جانباختگان یک خانم و دو آقا با بازه سنی ۴۲ تا ۸۵ سال از بندرعباس و میناب بودند.
او گفت:اکنون ۱۴۰ نفر با تشخیص کووید۱۹ در بیمارستانهای استان هرمزگان بستری هستند که از این شمار ۳۶ نفر در بخش مراقبتهای ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۷ نفر از آنها وخیم است.
انتهای پیام/ر