بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار فوتیهای مبتلا به کرونا در هرمزگان به ۶۲۴نفر افزایش یافت.
نوروزیان افزود:دو نفر از جانباختگان از حاجی آباد و از شهرستانهای قشم، کیش، میناب و رودان هر کدام یک نفر بودند.
او گفت:اکنون ۲۹۶بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری اند که از این شمار ۶۲نفر در بخش مراقبتهای ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۹نفر از آنها وخیم است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود:تاکنون ۵۳هزار و ۵۹۹آزمایش کووید۱۹ در استان انجام شده است.
انتهای پیام/