بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،موسی دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: سی نفر برتر سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز هرمزگان معرفی شدند.
وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور هزار و ۴۰۰ دانش آموز پسر و دختر، از ۲۲ منطقه آموزش و پرورش استان در بندرلنگه برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: شرکت کنندگان در پنج رشته صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، تفسیر قرآن، انشاء نماز و احکام رقابت کردند.
موسی دادی زاده گفت: در پایان از هر رشته یک دختر و پسر، به مسابقات کشوری که در مرداد ماه امسال در تهران برگزار میشود اعزام میشوند.
انتهای پیام/ز