سه دوچرخه سوار زنجانی به اردوی تیم ملی راه یافتند.
به گزارش گروه استانهایباشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مهدی سهرابی و جمشید حمد ملکی به ترتیب در ردههای سنی بزرگسالان و پیشکسوتان و مهدی محمدی در بخش دوچرخه سواری جانبازان و معلولان، به عنوان ورزشکاران زنجانی راه یافته به این اردو، هستند.
این اردو در مازندران برگزار میشود و تا ۲۷ اسفند نیز ادامه خواهد داشت.
این اردوها با هدف حضور ملی پوشان در مسابقات آسیایی ازبکستان است.