بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار روز گذشته دو تیم پرسپولیس تهران و نساجی در قائمشهر در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران با ثبت تساوی ۱-۱ به پایان رسید. در این دیدار مهدی ترابی یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس، دچار مصدومیت شد.
امروز علیرضا بیرانوند دروازهبان تیم پرسپولیس با انتشار تصویری از خود در کنار ترابی از رفع مصدومیت این بازیکن تازهوارد پرسپولیس خبر داد. بیرانوند در این پست نوشت:
پسرم هیچ مشکلی واسه بازی با السد نداره

انتهای پیام/