بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،حسین داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان گفت:دهه فجر امسال ۱۰۰ طرح در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به بهره برداری میرسد.
وی افزود: برای بهره برداری از این طرحها ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان گفت:مهمترین این طرحها ۱۲ خانه بهداشت، هشت مرکز جامع سلامت، پنج آزمایشگاه و ۷۳ زیست پزشک است.
حسین داودی افزود: ساخت چند بیمارستان با بیش از یک هزار تخت بیمارستانی در هرمزگان در دست اجرا است.
وی گفت: تا پایان امسال ۶۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته به این ناوگان اضافه میشود.
انتهای پیام/ف