بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
ماشین فوتبال اروپا با نسل جدید برگشت
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، محمد احمدی فرماندار شهرستان جاسک گفت: امسال ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی و تملک دارایی استان به شهرستان جاسک اختصاص یافته است.
وی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه این شهرستان گفت: این اعتبارات در حوزههای آموزش، بهداشت و درمان، آب، و برق، راههای اصلی و روستایی و بنیاد مسکن هزینه میشود.
فرماندار جاسک افزود: امسال اولویت شهرستان جاسک آبرسانی به روستاها و اتمام پروژههای نیمه تمام است.
انتهای پیام/ر