مردم گلستان با راهپیمایی خود در شهرهای این استان عهدشکنی آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مردم گلستان با راهپیمایی خود در شهرهای این استان عهدشکنی آمریکا را محکوم کردند و شعار مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

مردم گلستان عهدشکنی آمریکا را محکوم کردند

مردم گلستان عهدشکنی آمریکا را محکوم کردند

مردم گلستان عهدشکنی آمریکا را محکوم کردند

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روجا
۱۹:۳۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا....