بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
امیر محسنی شهردار منطقه 17 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از احداث 5 مرکز دانشگاهی با 50 رشته در منطقه 17 تا پایان سال جاری خبر داد.
محسنی با اشاره به اینکه منطقه 17 هیچ مرکز آموزش علمی و دانشگاهی ندارد، گفت: دختران و پسران جوان این منطقه برای رفتن به دانشگاه در مناطق دیگر زمان زیادی را صرف میکنند، به همین علت با هماهنگیهای لازم با دانشگاه علمی و کاربردی با هدف صرفهجویی در وقت افراد، کاهش تعداد سفر و در نتیجه کاهش آلودگی هوا تا پایان سال ساختمانهایی به این امر اختصاص داده میشود.
وی در پایان یادآور شد: در همین راستا با دانشگاه آزاد نیز وارد مذاکرات اولیه شدهایم.
انتهای پیام/