بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته علی کریمی بازیکن سابق فوتبال میهمان برنامه نود بود و همراه با محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال، در مناظره ای دونفره به بحث و گفتگو درباره مشکلات فدراسیون فوتبال پرداخت.
علی کریمی پس از حضور در این مناظره جنجالی عکسنوشته ای را در صفحه اینستاگرامش منتشر و از مردم و هوادارانش تشکر کرد.
کریمی نوشت:"ممنون بابت همه چیز و شرمنده تر از همیشه."
انتهای پیام/