بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس عمده تخلفات بیمارستانها را اخذ وجه اضافه از بیماران عنوان کرد و افزود: بیشترین شکایات مربوط به بیمارستانهای خصوصی بوده که طبق ماده ۴ قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی، متخلفین به میزان دو برابر وجه اضافه دریافتی، توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم خواهند شد.
وی همچنین از جریمه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی بیمارستانهای متخلف خبر داد.
انتهای پیام/ر