بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،علاء امیریان نژاد معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت:اکنون میزان هدررفت آب در هرمزگان 19 و چهار دهم درصد است که 6 درصد کمتر از میانگین کشوری است.
وی افزود: علت کاهش 6درصدی هدر رفت منابع آب، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع، خط انتقال و انشعابات، و اجرای طرح مانیتورینگ شبکه آب شهرها است.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به افزایش سالانه 20 درصدی تعداد مشترکان گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان و کاهش منابع آبی در سال های اخیر، مصرف بهینه آب و رعایت الگوی مصرف ضروری است.
225 هزار مشترک زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان هستند.
انتهای پیام/ز