بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی هیئت استان خوزستان، ريیس کارگروه آموزش هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: این دوره توسط " سعید زندیان" و "لاله ایزد پناه" به مدت سه روز طی روزهای بیست و هفتم تا بیست و نهم آذر ماه برگزار شد.
«عبدالرضا سپهری» تصريح کرد: این دوره شامل دو بخش تئوری و عملی بود که مباحث تئوری به مدت دو روز در سالن آموزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ارایه شد و در روز سوم نیز کارآموزان به منظور انجام کار عملی به "کوه فدلک" شهرستان شوشتر اعزام شدند.
وی آشنایی با انواع نقشه، مقیاس، نقشه خوانی، آشنایی با قطب نما و نحوه کار کردن با آن، گرا گیری، مکان یابی و... را از جمله مباحث ارایه شده در این دوره عنوان کرد.
انتهاي پيام/