بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است

بسطامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه هوای تهران مجددا در شرایط "ناسالم" قرار گرفته است، اظهار داشت: شاخص کیفیت امروز هوای تهران به 107 واحد رسیده است که نسب به روز گذشته (77)، 30 واحد افزایش داشته و از حد استاندارد نیز فراتر رفته است.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش شاخص هماکنون هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروههای حساس جامعه است و همچنین آلاینده شاخص ذرات معلق کوچکتر از 2.5 میکرون است.
بسطامی به سالمندان، بیماران قلبی تنفسی کودکان توصیه کرد از تردد غیر ضروری در هوای آزاد خودداری کنند.
انتهای پیام/
راه برون رفت از این معضل آلودگی درتهران، تعطیلی ادارات دولتی بویژه نیروهای مسلح(خصوصاً ارتش ) است که بواسطه داشتن اتوبوس های گازوئیلی و فرسوده بخش اعظمی از آلودگی مربوط به آنان می باشد، زیرا با این اقدام، تهران در هفته 2 روز فرصت پیدا می کند که نفس بکشد، ضمن اینکه در این ایام تعدادی از مردم از شهر خارج می شوند و همین امر نیز باعث خلوتی شهر می شود و همچنین بار ترافیکی جاده ها در بین سال تقسیم شود و راهنمایی و رانندگی مجبور نیست که نصف سال را در آماده باشد باشد و از همه مهمتر باعث بالا رفتن بهره کاری در طول هفته و ارتقاء روحیه مردم می شود .