به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پليس بنگلادش می گوید هواپيما متعلق به فرودگاه شاه جلال بود. مقامات ميگويند احتمالاً مسافري كه حامل شمشهاي طلا بوده در شرايط خاص دستپاچه شده و طلا را در دستشويي هواپيما رها كرده تا در فرصتي مناسب دوباره آنها را بردارد اما نظافتچي زودتر از او به دستشويي رفته و آنها را يافته است.
وزن شمشهاي طلا 32 كيلوگرم و تعدادشان 280 قطعه شمش بود كه ارزششان 17/1 ميليون پوند است.شمشهاي طلا در فرودگاه بنگلادش به وسيله پليس ضبط شده است. هواپيما از دبي به سمت فرودگاه بينالمللي در داكا پرواز ميكرد كه محموله طلا در آن يافت شده است.


