عضو هیات رئیسه فدراسیون كشتی پس از پایان رقابتهای بین‌المللی جام تختی گفت: متاسفانه با روندی كه طی سال‌های گذشته جریان داشت، هیچ پشتوانه مطمئنی در كشتی ساخته و پرداخته نشد.


ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران در خصوص رقابتهای بیت‌المللی جام تختی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: كشتی آزاد طی سال‌های گذشته در فراز و نشیب‌های مختلفی قرار داشت كه نتوانست آنطور كه باید و شاید در روند سازندگی و آینده نگری گام بردارد. همین مساله باعث شده تا امروز شاهد آن باشیم كه هیچ پشتوانه‌ای در اوزان هفتگانه نداریم.

 

وی تصریح كرد: خوشبختانه بعد از حضور رسول خادم در راس امور توانستیم اقدامات سازنده و مفیدی را در این راستا شاهد باشیم، اما مطمئنا این روند نیز تا 2 یا 3 سال دیگر به بار خواهد نشست. طبیعتا اگر برنامه‌های فعلی كادر فنی تیم ملی و برگزاری مسابقات مختلف داخلی به همین شكل برگزار شود، می‌توان امیدوار بود تا سال‌های آتی صاحب چندین تیم ملی توانمند و مطمئن خواهیم بود.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان در ادامه به سطح كمی و كیفی مسابقات جام تختی اشاره كرد و افزود: با توجه به استقبال ضعیف تیم‌های خارجی و عدم حضور چهره‌های نامدار و شناخته شده، میدانی برای برخی كشتی گیران داخلی مهیا شد تا با ارائه توانمندی‌های خود، راهی برای رسیدن به اردوی تیم ملی پیدا كنند.

جوادی در پایان گفت: به همین دلیل می‌توان جام تختی امسال را بهترین میدان برای كشتی‌گیران داخلی و برخی جوانان باانگیزه دانست كه بتوانند لیاقت و شایستگی خود را به كادر فنی تیم ملی اثبات كنند. ضمن اینكه مربیان تیم ملی نیز به خوبی بر تمامی كشتی‌ها نظارت داشتند و مطمئنا بهترین و آماده‌ترین نفرات را برای دعوت به اردوی تیم ملی شناسایی كرده‌اند.

سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی شب گذشته با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha